11 Mayıs 2017 Perşembe

Herbalife Avcılar 05428997566




Herbalife Avcılar 05428997566 



Herbalife Avcılar olarak aşağıdaki hizmetleri vermekteyiz.
  • Kilo Vermek
  • Kilo Almak
  • Sağlıklı Yaşam
  • Sporcu Beslenmesi
  • Kişiye Özel Program
  • Aktif, Mutlu ve Sağlık 
  • Cilt Bakımı

                    
                   Herbalife Avcılar Ücretsiz Vücut  analizi;
Vücuttaki yağ oranımız, su oranımız, kas oranımız, vücut yapılandırmamız, kemik ağırlığımız, günlük kalori miktarımız, vücut yaşımız ve karın yağı gibi yani vücudumuzu tanımamız için gereken tüm bilgileri öğrenebileceğimiz bir ölçümdür maksimum beş dakika süren bu işlemin sonunda, yaşam tarzımız ve görünüşümüzün altındaki tüm gerçekleri öğrenebiliriz. Kişiden kişiye değişen bu değerler ile Herbalife Avcılar’ da  bulunan  uzman beslenme danışmanlarımız size özel bir program ile neye ihtiyacınız olduğunu belirler ve ona göre bir program hazırlanır. 



 Vücut analizi neden yapılır, ayrıntılarınelerdir? Herbalife Avcılar’ da nasıl yapılır?


Kilo verme yada kilo alma sürecinde ayrıntılar önemlidir.

Herbalife Avcılar Vücut yağ oranı; Vücudunuzda bulunan yağın değeri birim olarak hesaplanır ve yaş aralığınıza göre kontrol edilir. Çok iyi, iyi, orta, kötü ve listenin dışında kalıp kalmadığınız kontrol edilir. Görünümü etkileyen en önemli sebeplerden biri yağ oranıdır.

Herbalife Avcılar Vücut su oranı; Su yaşam kaynağımız ama ne yazık ki artık kişiler iş yoğunluğu sebebi ile yada alışkanlığı olmama sebebi ile birlikte su içmiyor, kimisi sevmiyor, kimisi unutuyor, kimisi yaz aylarında içiyor ama kışın içmiyor. İçenlerde fazlaca içiyor, yıllardır televizyonlarda, medyada herkes için iki litre su tüketilmesi gerektiğini söyleyen bir yanlış ifade dolanıp durması sebebi ile kimse yeterli miktarda sıvı alamıyor, su içmek çok basit ve sağlıklı yaşamın yada kilo verme sürecinin başlıca içeceklerinden biridir. Faydası saymakla bitmez; metabalizmayı hızlandırır, yağ oranınızı etkiler, cildimizin nemli kalmasına sebep olur, bağırsakları çalıştırır, tüm organların suya ihtiyacı vardır kendinizi bu nimetten eksik bırakmayın ve kilonuza göre her 25 kg için 1 litre suyu hayatınıza dahil edin. Çok daha sağlıklı ve güzel görünümlü bir hayat için...
Herbalife Avcılar Vücut kas oranı; kas ile ilgili bir şehir efsanesi var bilmeyen yoktur; yağlarınızı kasa çevirin diye... Yağın kasa dönmesi imkansız bir durumdur şöyle anlatayım yağın elma olduğunu düşünün kasında armut ikisinde meyve değil mi ama ne işlem yaparsanız yapın armut yağa dönüşmez, dönüşemez. Saatlerce yapılan sporlar, yürüyüşler, diyet, beslenme programı vs. Kas oranınızı ve yağ oranızı değiştirebilir fakat ayrı ayrı olur yağ oranı düşer, kas oranı artar gibi...Kadınlarda ve erkeklerde her zaman birim rakamlar değişir. Kadınlarda ideal kas oranı %45 ila %60 arasında olmalıdır. Erkeklerde ise %60 ila %70 atasında olmalıdır. Bazal metabolizmayı etkileyen en önemli faktör olduğundan dolayı ideal oranlarda olması hem sağlık kalitemizi hem de kilo verme sürecimizi etkiler. 
Herbalife Avcılar’ da hizmete giren Herbalife Beslenme Kulübümüzde Ücretsiz Vücut Analizinizi yaptırabilir ve haftalık periyotlarla bu hizmetimizden ücretsiz faydalanabilirsiniz. 



Ayrıntılı Bilgi İçin Sizleri Kulübümüze Davet Ediyoruz. 


Herbalife Avcılar  Beslenme kulübü ve ürün satışı hizmetleri ile haftanın altı günü hizmet veriyor. Sabah 07.00 ile akşam 21.00 arasında belirtilen telefon numaralarından randevu alınarak, vücut analizinizi yaptırabilir ve Herbalife Avcılar'da hizmet alabilirsiniz.


Herbalife İdeal Kahvaltısı;



Öğün Yerine Geçen Besleyici Shake Karışımı,

Aloe Konsantre İçecek 

Bitkisel Konsantre Çay 


Formül 2 Vitamin ve Mineral Kompleks



Kadın ve Erkekler için ayrı ayrı ve özel olarak üretilmiştir. İçeriğinde 24 Temel besin öğelerini sağlayan  vitamin ve mineral kompleksidir.



Herbalife Avcılar Sporcu Beslenme Ürünleri;



Sporcular için  özel olarak geliştirilmiş, yasaklı madde testi yapılmış sporcu ürünleri,


Herbalife Avcılar Cilt Bakım Ürünleri; 



Dermotolijk olarak testleri yapılmış olan bu ürünler cildinizi temizler, ferahlatır ve daha genç bir görünüme kavuşmasında size yardımcı olur. Cilt tipinizi uzmanlarımıza iletirseniz size uygun ürünlerden önereceklerdir.


Herbalife Avcılar Aloe Serisi



Aloe serisindeki ürünlerimiz;Sülfat ve Paraben içermez.Ferahlatıcı ve Tazeleyici etkisi mevcuttur.

Güçlendirici Şampuan

Saç Kremi

Vücut Losyonu

Aloe Jel

Duş Jeli ve Sabun 


Kilo vermeye değil yağ yakmaya çalışın ve bunu bilinçsiz beslenme ile yapmayın muhakkak destek alın ve konu ile ilgili uzmanlara başvurun.

Herbalife Ürünleri Hakkında Bilgi Almak ve Sipariş Vermek için Bizi Arayın. Aynı Gün Kargo. Herbalife Ürünler Siparis. Ücretsiz Beslenme Koçluğu. Nakit Veya Kredi Kartı.

Herbalife ürünleri ile ilgili Bilgi almak ideal ağırlığınıza ulaşmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 



Herbalife Avcılar

Ücretsiz vücut analizi için iletişim bilgilerimiz,

Herbalife Avcilar iletişim hattı 05428997566

Merkez Mah. Ahmet Taner Kışlalı Cad. No 18 Kat 1 

23 yorum:

  1. Merhabalar adresinizi öğrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok kisa surede sonuc aldim bende cok tesekkur ediyorum

      Sil
  2. Merhabalar,
    Merkez Mah. Fatih Sok inönü pasajı B blok no 3
    Vera tıp merkezinin olduğu pasajdayız 05428997566 NUMARASINDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle çok teşekkür ediyorum ücretsiz danışmanlık hizmeiniz ve güler yüzününz için ben 2 ayda 16 kilo verdim hemde çok kolay oldu 4 beden inceldim masrafsız ve çok makul fiyatlarla, yıllarca diyetisyen diyetisyen gezip boşuna 10 katı para harcamışım

    YanıtlaSil
  4. bir arkadaşımın yönlendirmesi ile ürünlere başladım masa başı çalışıyorum hareket çok edemiyorum, spor vs zaten yapamıyorum beslenme kulübüne üye oldum. her sabah kalabalık bir şekilde kahvaltımızı yapıp, beslenme ile ilgili bilgiler alıyoruz. 3 hafta oldu ve 6 kilo verdim. bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak. tekrar burada paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  5. ıstedıgım sonuca ıkı ayda ulustım herkese tavsıye ederım

    YanıtlaSil
  6. Merhaba adresinizi ve iletişim bilgilerinizi iletir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meral Hanım Merhabalar,
      Merkez Mah. Ahmet Taner Kışlalı Cad. N0 18 Vera tıp merkezinin karşısındaki pasajda 1. kattayız. İletişim bilgilerimiz; 0542899 75 66 www.formmerkezi.com

      Sil
  7. Merhaba, Sizden aldığım destek sayesınde 4 ayda 22 kilo verdim teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ürün siparişi vermek istiyorum

    YanıtlaSil
  9. kilo kontrolü konusunda 1 numara

    YanıtlaSil
  10. sadece çayını kullanmış olamam rağmen cok güzel sonuç aldım odemım gıttı sıskınlıgım gıttı sukur

    YanıtlaSil
  11. çok kısa bir süre kullandım ama hemen faydasını gormeye basladım 63 kiloydum ve sımdı 55 idealime geldim teşekkür ediyorum desteğiniz için

    YanıtlaSil
  12. çok araştırdım fıramyı aylardır bakıyorum herhangı bır yan etkısı var mı yokmu dıye ama arkadaslarım kullanıyordu ve gayet ıyı gorunuyorlar bende basladım ılk 5 gunde bile fark edılmeye baslandı tesekkur edıyorum form merkezi

    YanıtlaSil
  13. benım kuzenım bu ısı 2 yıldır yapıyor kendım 103 kılo olmama ragmen ben hıc ıkna olup ona guvenmedım ama once ablamın baslaması ve cıddı degısımı ıle bana oncu oldu bende başladım kuzenım sağolsun bıze hep destek verdı bu konuda urunlerı kullandık ve cok daha ıyı sonuclar almaya basladım artık obez sınırında degılın bıraz fazlam var onu da okullar acıldı artık daha duzenlı olarak verebılırım tesekkurler hem kuzenım hem sponsurum :)

    YanıtlaSil
  14. ıraklıyım urunlee kızım ıcın basladım hemkızım hem kendım kısa surede sonuclar basladık cok etkılıymıs kızım 14 kılo verdı 2 ayda ben ıse 10 kılo verdım tesekr ederiiz

    YanıtlaSil
  15. �� sayenizde 12 kilo verdimmmm

    YanıtlaSil
  16. ben dış beslenme urunlerını kullandım maskesını peelınıgını cpok memnun kaldım sıvılce yuzunden kalan ızler artık gectı

    YanıtlaSil
  17. 1 ayda 5 kilo verdim teşekkür ediyorum 🤦‍♀️😊

    YanıtlaSil
  18. teşekkür etmek ıstedım ben 17 kılo verdım :)

    YanıtlaSil
  19. çağdas fırında calısıyorum avcılarda bılmeyen yoktur orayı sureklı kek pasta borek var etrafımda urunşlere basladım guzel de sonuc aldım tesekkur edıyorum arkadas sagolsun yarım saat ıcınde teslım ettırdı urunumu

    YanıtlaSil
  20. cok kısa surede sonuc aldım tesekkurler

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...