30 Mart 2018 Cuma

Herbalife Türkiye

Herbalife Türkiye 054289975 66

Herbalife Türkiye'de bu sene 15 şubat ve 19 Şubat  tarihleri arasında  20. yılını muhteşem bir eğitim ve konserle kutladı. Misafir konuşmacıları Amerika'dan Herbalife Başkanı Des Walsh ve Başkanlık kulübü üyesi Pedro Cardoso Herbalife hakkında, işleyiş ile ilgili Dünya üzerinde Türkiye'nin önemi, başarıları ve gelecekteki Herbalife Türkiye'sini ilettiler. Kendilerinden bu eğitim alma şansım oldu.
Eğitimin yanı sıra eğlence ve partilerinde olduğu bu oraganizasyonda İskender Paydaş ve orkestrası kalabalığı coşturdu.
Herbalife Türkiye'deki kick off katılımcı oranları

2015 Yılında 1600 kişi
2016 Yılında  3100 kişi
2017 Yılında 7150 kişi katılmıştır. Her sene %50 lik bir büyüme oranı vardır.

Vizyonumuz, insanların hayatlarını değiştirmek.
Amerika'da 1980 yılında kuruldu ve 98 ülkede faaliyet gösteriyoruz. Geçtiğimiz yıl 7.1 Milyar Dolar perakende satış hacmine ulaşmıştır.
Herbalife Türkiye' de ve diğer ülkelerde 300 den fazla bilim insanı ile çalışılıyor, 5 inovasyon ve üretim merkezi bulunuyor.



4 yorum:

  1. xtra cal ve vitamin urunlerımızı kulladın kendımı daha enerjık hıssedıyorum devam etmrk ıstıyorum

    YanıtlaSil
  2. ben cok arastırmıştım kullanmaya baslamadan once 300 den fazla bilim adamı ile çalışıyor ve sponsoru ronaldo daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  3. reklamlarını gormustum arkadaslarımda denedı hepsı cok memnun bende bu hafta baslayacagım

    YanıtlaSil
  4. Kilo vermek, Kilo almak, sporcu beslenmesi hakkında merak ettikleriniz içim iletişim numaramız 05428997566 irtibata geçin yardımcı olalım.

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...