18 Mayıs 2017 Perşembe

Herbalife Esenyurt 05428997566

Herbalife Esenyurt



Herbalife Esenyurt'ta hizmet vermeye başladık, ücretsiz vücut analizi yapılmaktadır.  Ücretsiz vücut analizi yaptırmak için lütfen randevu alınız.

05428997566
formerkezi@gmail.com

Vücut analizinde yer alan bilgiler aşağıda ki gibidir,
  • Yağ oranı
  • Su oranı
  • Kas oranı
  • Vücut Yapılandırma
  • Kemik ağırlığı
  • Günlük kalori miktarı
  • Vücut yaşı 
  • Karın yağı  gibi bilgiler sizinle ücretsiz paylaşılacaktır.

19 yorum:

  1. Çok uzun süredir kullanıyorum hem cildime hem sağlığıma cok iyi geldi teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. internetten yaptığım araştırmalara göre öldürüyor diyende var çok memnun kaldım diyende var bende en azından merdivan altı üretim yapan bir firma olmadığı için kullandım sağlığımı tehlikeye attığımı hiç duşunmedim çünkü çok uzun zamandır kilo vermek istiyor ama yapamıyordum hiç pişman değilim yazılanların aksine kendimi hep çok daha iyi hissettim.

    YanıtlaSil
  3. Herbalife ile ilgili çok fazla şüphem vardı ama hepsi geride kaldı çok şükür çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. sporuz kilo verebileceğimi sanmıyordum ama ama danışmanım sağolsun cok guzel yonlendırdı ve sonuc alana kadar peşimi bırakmadı :) 44 cm incelme ve totalde 13 kilo verdim :)

    YanıtlaSil
  5. 5 haftada 12 kg verdim ucretsiz yaptiginiz beslenme danismanliginiz icin sonsuz tesekku ediyorum herkese oneriyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Herkese tavsiye ediyorum. Teşekkürler herbalife

    YanıtlaSil
  7. Sonuç alan herkesi tebrik ediyoruz. Başarılarınızın devamını diliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle öneririm, kulaktan dolma bilgilere kanmayın çok başarılı ürünler ben 9 kilo verdim tiroid hastası olduğum halde

    YanıtlaSil
  9. bende şeker ve tansiyon var kullanabilir miyim? Bilgi verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay Hanım Merhaba, Tabi ki kullanabilirsiniz. Öğün yerine geçen besleyici shake karışımı adını alabilmiş bir firmadır herbalife yani beslenme firmasıdır. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Çok kısa sürede çok güzel sonuçlar alacağınıza inanıyorum.
      Lütfen ayrıntılı bilgi için bizimle iletişime geçin 05428997566

      Sil
  10. arkadasımın tavsıyesı ıle basladım cok memnun kaldım tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. pişman olmayacıgınız bir ürün ben 2 hafta oldu baslayalı 5 kılo verdım bıle

    YanıtlaSil
  12. ben yıllardır spor yapıyorum arkadasım sayesınde bu urunlere basladım artık sporum daha rahat gecıyor hıc usengeclık kaldı su ıcmeyı ogrettı ban a:) 9 kilo verdim şimdilik ama daha

    YanıtlaSil
  13. nişanıma 1 ay kala basladım kıyafetımı dıktırdıgım terzı bıle sok oldu 1 aydakı degımsımıme sureklı ıncelıyordum ve 8 kılo verdım cok mınnettarım ben

    YanıtlaSil
  14. Kilo vermek, Kilo almak, sporcu beslenmesi hakkında merak ettikleriniz içim iletişim numaramız 05428997566 irtibata geçin yardımcı olalım.

    YanıtlaSil
  15. basta karar vermek cok onemlı ben ınandım ve basardım tesekkurler

    YanıtlaSil
  16. BİR ARKADASIMIN SAYESINDE BASLADIM AMA IYIKI DE BASLAMISIM SIMDI BU ISI YAPMAK ISTIYORUM

    YanıtlaSil
  17. cilt bakımı urunlerı ıle basladım ama kılo kontrol setı de aldım ıkısındende memnun kaldım 6 kılo gıttı bıle ve artık sıvılce olusumu hıc yok neredeyse

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...