16 Mayıs 2017 Salı

Herbalife Ataşehir 05428997566

Herbalife Ataşehir


30 Yılı aşkın deneyimiyle Herbalife İnternational bugün kilo kontrolü, beslenme ve kişisel bakım ürünleri ile dünya devleri ile yarışa devam ediyor. Aynı zamanda Herbalife bilim alınında beslenme ile ilgili bir çok gelişimlere imza atmış kendisini bilime ve gelişmeye adamıştır nadir şirketlerden biridir,  Sizde bu firmanın mucizevi ürünlerinden kullanmak ve ayrıcalığın bir parçası olmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

05428997566
formerkezi@mail.com
www.formmerkezi.com


İlk reklam filmimiz izlemek için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.


6 yorum:

  1. Merhabalar. Ayrıntılı bilgi için lütfen arayın.

    YanıtlaSil
  2. Annem 10 yıl önce kullanış bende son zamanlarda bu sınav stresi falan derken çok fazla kilo almaya başlamıştım annem sağolsun hemen ürünleri tedarik etti, www.formmerkezi.com diye bir sayfa bir abla yardımcı oldu ben karın bölgemden şikayetçiydi hala hareketim yok hala sınavlara hazırlanıyorum ama en azından artık göbeğim yok :) teşekkürller

    YanıtlaSil
  3. böbrek yetmezliği var bende buna ragmen basladım cok guzel sonuclar almakaya bvasladım tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. merhaba sipariş vermek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 05428997566 numarasından siparişinizi iletebilirsiniz.

      Sil
  5. Kilo vermek, Kilo almak, sporcu beslenmesi hakkında merak ettikleriniz içim iletişim numaramız 05428997566 irtibata geçin yardımcı olalım.

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...