16 Mayıs 2017 Salı

Herbalife Beykoz 05428997566

Herbalife Beykoz


Daha iyi bir yaşam için Beslenme

Beslenmenin başında protein gelir aynı zamanda hayatın yapı taşıdır, ayrıca hücre yenilemesi ve doku onarımı için vazgeçilmez niteliktedir. Bu sebepten tek porsiyonunda 18 gr protein bulunan dünyanın en güzel shakesini denemek için fazlaca geç kalmış sayılmazsınız.



Shake'in  içeriğinde biraz bahsedecek olursak;
  • 1 Adet fırında pişmiş balık filetosundakine benzer miktarda protein,
  • 1 adet orta boy portakaldakine benzer miktarda C vitamini,
  • 1 Yemek Kaşığı ayçiçek yağındakine benzer mikartda E vitamini
  • 2 Kase sade yoğurttakine benzer miktarda kalsiyum
  • 1 Adet Muzdakine benzer miktarda potasyum bulunmaktadır.
Ürünler ile ilgili veya ücretsiz beslenme danışmanlığı hizmetimzden faydalanmak için iletişim bilgilerimiz,
05428997566
formerkezi@gmail.com




6 yorum:

  1. içeriğini bir çok yerde bulamamıştım. Bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Dengeli yaşam dediler, sağlıklı beslenme vs. deneylim dedim sadece biraz göbeğim vardı ve 3 haftada gitmişti çok şaşırdım hemen kız arkadaşım da başladı ürünleri tedarik ettik fakat internette ucuza satan yerler orjinal ürün olamayabiliyor ona dikkat etmek ve muhakak bir danışamn kontrolünde ürünleri alıp kullanmak daha sağlam sonuçlar verdiriyor.

    YanıtlaSil
  3. eşi başlamdıştı bende onunla bırlıkte basladım agyet guzel ılerlıyor sımdılık

    YanıtlaSil
  4. arkadasımın annesı 10 kilo verdıgını soyleyınce denemek ıstedım cok memnun kaldım tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. sipariş verdıgım urunler cok kısa surede elıme ulastı ve kullanmay abasladım cok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  6. ������ tesekkurler gıden 8 kılo

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...