15 Mayıs 2017 Pazartesi

Herbalife Bakırköy 05428997566

Herbalife Bakırköy 05428997566
    Daha iyi bir yaşam için beslenme sloganı ile yola çıkan Herbalife Bakırköy'de faaliyetlerine devam etmektedir. Bakırköy'ün merkezinde bulunan beslenme kulübümüz sabah 08.00 ile 19.00 saatleri arasında sizlere hizmet verecektir. Herbalife ürünleri ile ilgili daha detaylı bilgi için aşağıda bulunan iletişim bilgilerimizden bize ulaşmanız ve randevu almanız yeterlidir.


  • Herbalife Bakırköy Kilo Yönetimi Ürünlerimiz; İdeal kilonuza ulaşmak için yardımcı ürünlerimiz kahvaltımız ve akşam öğünümüz artık sadece 120 Kalori.

  • Herbalife Bakırköy Atıştırmalıklar;
Protein Bar: Yüksek protein oranına sahiptir. Kalorisi 136 ve içerdiği protein miktarı 10 gr.



Üç farklı tat seçeneği mevcuttur.
  • Badem vanilya
  • Cikolata Yer Fıstığı
  • Limon






  • Herbalife Bakırköy İçecekler;
Aloe Konsantre İçecek; 

  • Rahatlatıcı ve ferahlatıcı bir tadı vardır.
  • Kilo verme sürecini etkiler
  • Bağırsak sistemimizin daha düzenli çalışmasına yardımcı olur.
  • Duyun tadını sevmeyen insanlar için özel olarak üretilmiştir.







Bitkisel Konsantre Çay;



  • Ödem ve toksin atmamıza yardımcı olur.
  • Metabolizma hızımızı yükseltir.
  • Yağ yakımını destekler.
  • 4 Farklı tadı vardır;
  • Klasik,Ahududu, Limon Şeftali






Herbalife Bakırköy Aktif  Yaşam Ürünleri;

Sporcular için özel olarak üretilmiştir. Yapay tatlandırıcı içermezler, yasaklı madde testleri yapılmıştır.


200'den fazla spor takımının ve içlerinde 
Portekizli futbol yıldızı Cristiano Ronaldo' nunda olduğu müthiş bir kadro her sabah güne shake ile başlıyor. Antremanlarında öncesinde ve sonrasında Herbalife ürünlerini kullanıyor.

  • Takviye Edici Gıdalar ve Kişisel Bakım Ürünleri 

Daha iyi bir yaşam için beslenme sloganı ile yola çıkan Herbalife Bakırköy'de faaliyetlerine devam etmektedir. Bakırköy'ün merkezinde bulunan beslenme kulübümüz sabah 08.00 ile 19.00 saatleri arasında sizlere hizmet verecektir. Herbalife ürünleri ile ilgili daha detaylı bilgi için aşağıda bulunan iletişim bilgilerimizden bize ulaşmanız ve randevu almanız yeterlidir.







Herbalife Bakırköy İletişim Ve Sipariş Hattı 05428997566

formerkezi@gmail.com


7 yorum:

  1. Ramazanda oruç tutamazdım shake ile çok rahat geçiriyorum butun gun enerjım bıtmıyor gayet ıyıym tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. bir arakadaşımın tavsiyesi ile başladım içerken hiç inanmıyordum sonuç alacağıma çünkü ben tiroidim çalışmıyor ama 2. haftada 2 kilo vermiştim bile doktorum şok oldu nasıl yaptın dedi ürünleri gösterdim ve asla karşı çıkmadı teşekkür ediyorum toplamda 5 kilo gitti bile hedefe az kaldı

    YanıtlaSil
  3. bakırkoyde kulubunuz olmasına cok sevındım olcum ıcın oraya gıderım artık

    YanıtlaSil
  4. Teşekklür ediyorum bende kullandım ve cok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Merhaba, 05428997566 numarasınından ulaşabilirsiniz.

      Sil
  6. komsumla bırlıkte gidip ölçüm yaptırmak bız oradayken bırı daha gelmıstı 18 kılo verdıgını duyunca hemen basladık ıkımzde bana ozel yazılan programı uyguladım benım sadece 7 kılo fazlam vardı gıttı sukur ıyıkı dıyorum sızı tercıh ettım

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...