15 Şubat 2018 Perşembe

Herbalife İle Kilo Ver

Herbalife  İle Kilo Ver

Düzenli şekilde beslenmek için kendine yeteri zamanı yaratmakta zorlanıyorsan herbalife sayesinde sürdürülebilir sağlıklı yaşama başlayabilirsin.


Haftadan haftaya ya da aydan aya diyetisyene gittikçe değil, sürekli olarak takip edildiğin için beslenme danışmanın hep yanında motivasyonun geçici değil, sürekli olur. 

Herbalife  sisteminde aklına gelen soruları sormak, endişelerini paylaşmak için beklemen gerekmez, çünkü beslenme danışmanına bir mesajla ulaşabilirsin. 

                                                                                                Bağımsız Herbalife Üyesi

          +90 0542 899 75 66     www.formmerkezi.com  
    
    Merkez Mah. Fatih Sok. No :3\D Avcılar-İST

               instagram.com/formmerkezicom       
                   Facebook.com/formmerkezi  Twitter.com/formmerkezi




























3 yorum:

  1. hiç inanmamıştım ama iyiki kullandım tavsıye eden arkadasıma teskkur ederım

    YanıtlaSil
  2. ben eğer bır fırma 20 yıldır turkiyede varsa bu iyidir diyip cuvendım basladım cok iyi 3 gunde 4 kılo verdım bıle

    YanıtlaSil
  3. ben anasınıfı ogretmenıyım kılo vermem gerekıyordu ama ınanmıyordum boyle fırmalara sımdı kullanmaya basladım daha 5. gunde arkadaslarım cıldımın parladıgını zayıfladıgımı soylemeye basladılar :)

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...