27 Şubat 2018 Salı

Herbalife Mersin 05428997566



Herbalife Mersin 05428997566

98 ülkede 39 yıldır faaliyet gösteren Herbalife Mersin'de... Herbalife sağlıklı yaşam adına yada kilo kontrolü için kullanılır. Kilo problemi yaşıyorsanız yada spor yapıyor ve  yeteri kadar beslenemediğinizi düşünüyorsanız yada tamamen dünya üzerindeki milyonlar gibi tamamen sağlıklı yaşam için kullanmak isterseniz iletişime geçebilirsiniz ürün alımı ile ilgili bilgi almak, beslenme danışmanlarımız ile ücretsiz koçluk hizmeti almak için iletişime geçebilirsiniz.


Herbalife Mersin Bilgi ve Sipariş hattımız:05428997566

www.formmerkezi.com
formerkezi@gmail.com


3 yorum:

  1. DESTEGINIZ ICIN COK TESKKUR EDIYORUM URUNLERIM ELIME YENI ULASTI KISA SUREDE SONUCA ULASACAGIMA INANIYORUM

    YanıtlaSil
  2. eşimle birlikte kullanıyoruz ben 8,5 kılo o 6 kılo verdı bakalım yarısıyoruz

    YanıtlaSil
  3. siparişini verdım ertesı gun elımdeydı kargo kapıda odeme secenegı ıle teslım aldım urunlere basladıktan 3 gun sonra herkes farkettı bır suzulmussun sankı dedıler :) toplamda suan 33. gun oldu 7 kılo verdım

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...